CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 12, 2008

kem tautan kasih


Pada minggu ni kitaorang ada kem tautan kasih antara pelajar senior dan junior bawah program pengajian mikroelektronik kat bukit air.. bukit air ni area perlis jer.. memg mula2 rasa malas sgt nk pi kem 2..ya laa..mana x nye..bnyk asgment kena buat..lgpon bulan dpan dah nak final..tapi nak xnak aku pi jgak..saje nk tambah pengalaman..hehe.lgpon membe2 aku sume pi..lepas 2hari aku melalui kem kat sana baru laa aku rasa betapa syoknya kem ni..aku dapat kenal ramai membe2 baru..tambah2 budak2 junior diploma n senior2 2nd year dan jgak 3rd year..aktiviti pun memg best..kitorg dpt release tension..mcm2 aktiviti diorg wak..ada yang main bungkus telur dgn straw..main2 tembak2..hehe..dan mcm2 lg laa.. pengalaman manis kitorang kat sana masa kitorng kena marah sebab ponteng diorg punye aktiviti..kitaorg duk khusyuk tdo dlm bilik..abg2 fasi lak kecoh dok cari kitaorg..hehe.memg kelakar kalu ingat balik..hahahaha..yang lucunye kitarong tertinggal kunci bilik kat luar pintu..sebab 2 abg2 fasi dapat buka pintu bilik kitaorg..hehe.papepun ini memg satu pengalaman yang x dapat dilupekan buat aku...

2 comments:

Jone said...

hm..rugi gak x dpr p bukit ayer..bru je nak knal org2 laen,da kne p prgram laen lak..adoi le...

ᶦᶜᵘᵗѕʏϵᴅᴏѕ said...

hek eley...
nme kem ni pesal jiwang sgt???
xda nme len ke??
alang2 da jiwang bek bg nme jejak kasih trus..
bru touching hbes...
hak3..
tp...
"papepun ini memg satu pengalaman yang x dapat dilupekan"
laa...
hek3..