CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 3, 2008

salam aidilfitri..


minggu ni aku balik raye kat kmpung..rindu btol kat family,sanak sdara aku..mana tak nye..time raye ni laa kitaorng nak berkumpul..kalu x..masing2 bz..yang tu blaja cni..yang ni blajar sana..ada yang merantau smpai kat sabah..semata2 nk cri ilmu.. bile raye.sume blik kampung..memg syok sgt rase..kumpul ramai2..tnye2 kbar..time ni jgak laa aku nk rapatkan hubungan kami anak beranak..hehehehe..kalu dulu aku jumpe mereka sume kecil2 lg...skrang ni sume dah besar panjang..yang dah masuk alam persekolahan pon ada...pape pon..slamat ari raye aku ucapkan...dan slamat kembali ke sekolah...

1 comments:

ᶦᶜᵘᵗѕʏϵᴅᴏѕ said...

mmg la sme blek kmpg ble rye...
klu x, bkan la raye nmenye...
hak3..
ui...
syok mmg da smstinye...
tp yg xyoknye ble sme da kne mnx wet raye dgn ank buah..
saket....
tp...
"pape pon..slamat ari raye aku ucapkan...dan slamat kembali ke sekolah..." gak..
:)